غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

غزل و جدّه ی بزرگوار و دوست داشتنی

1392/2/15 12:53
298 بازدید
اشتراک گذاری

غزل جون، حاجی ننه جدّه توئه، یعنی مادر بزرگ من. خیلی دوست داشتنی و شیرین زبونه. وقتی تو به دنیا اومدی تو بیمارستان در گوش تو اذان گفت. خدا رحمت کنه حاجی بابا رو. تقریبا 8 ماه پیش از بینمون رفت پیش خدا. اونم خیلی مهربون و مومن و اهل دل بود. من هردوتاشونو خیلی دوست دارم.غزل و حاجی ننه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محمود
18 اردیبهشت 92 12:21
اخی چقد با محبته حاج خانم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 اردیبهشت 92 20:17
سلام به دووووست جون گل خودم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 اردیبهشت 92 20:18
مامان غزل میدونی من خیلی تو و غزل جون رو دوست میدارم هربار که بهت زنگ میزنم کلی انرژی مثبت میگیرم؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونی؟ واقعا که!!!!
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 اردیبهشت 92 20:19
سوووراخ کردن گووووش گل دخترمون مبااارک ایشاالله سرویس طلای عروسیش رو همراهش کنیییی ایشاالله
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 اردیبهشت 92 20:20
ای جااان خدا حاج خانوم رو حفظ کنه ایلیا هم یه پست داره که در مورد جدش مادر بزرگ پدربزرگش خواستی بگو رمز بدم ببینی
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 اردیبهشت 92 20:22
واقعا خدا به همه ی مامانا سلامتی بده من که حالا بیشتر قدر مامانم رو میدونم تو چطور؟ مامانت خیلی برا و تو و غزل جون زحمت کشیده خدا بهش سلامتی بده خصوصا بخاطر تربیت دختر هنرمندی مثه خاله ی غزل جون من یکی که حسابی مخلص مامانتم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 اردیبهشت 92 20:23
ماماااااااااااااااااانش تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک منو ببخش که با 18 روز تاخیر تبریک میگم تولدت رو گفتم بزار یه کم بزرگتر شی بعد فعلاااااااااااااااااااااا بای
فاطیما(مامان ایلیا)
18 اردیبهشت 92 20:35
واسه غزلم که شاه بیت غزل زندگیتون