غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

مادر، حوریه ی بهشتی، ملجا و پناه من

1392/2/12 2:10
452 بازدید
اشتراک گذاری

مــــــادرم برتو مبارک بادا                    روز میـــــــلاد گل عاطفه ها

 

غزل جان، به یاد داشته باشیم که عزیز همیشه و مخصوصا شب های تولد تو برای ما دوتا خیلی خیلی زحمت کشید.

مامان گلم خیلی دوستت دارم. روزت مبارک . کاش امشب کنارت بودم. تو بی توقع ترین ستاره ی زندگی منی. مهربان ترین معلم زندگیم دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

samira
12 اردیبهشت 92 14:10
سلام به غزل ومامان غزل عزيزيم وبلاگ خيلي خوشگلي داري ،عكس هاي خوشگليم ازت توش گذاشته شده من ازطرف تو اززحمتاي مامان مهربونت تشكر ميكنم
زن عم سميرا
12 اردیبهشت 92 14:18
سلام غزل گلم امروز روز معلمه من ازطرف تو وخودمو اين روزو به مامان گلت تبريك ميگم عزيز دلم چه وبلگ خوشگلي داري چقد عكسات قشنگن ايشالا هميشه سالم وسلامت دركنار بابا ومامان گلت باشي