غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

قرنطینه

1392/10/26 8:16
236 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، هفته ی پیش هفته ی سختی رو گذروندیم.

هم من- هم تو- هم بابایی

بابایی مریض شده بود، یه تب و لرز و سرماخوردگی خیلی سخت

وقتی رفت دکتر بهش گفت ویروسیه

به خاطر اینکه من و تو مریض نشیم رفت خونه ی آقاجونشون و سه روز اونجا بود.

من و تو هم رفتیم خونه ی باباجونشون.

به من و تو خیلی سخت گذشت، چون داشتی دندون سومت رو در می آوردی و خیلی بی تاب بودی + بابایی نبود تا مثل همیشه در بی تابی ها باهات بازی کنه و به من کمک کنه

بازهم خدارو شکر که باباجون، دایی عباس و عزیزجون (همه و همه) دست به دست هم داده بودند تا در نگهداری تو مخصوصا موقع بی تابیهات به من کمک کنند.

راستش به بابایی هم خیلی سخت گذشت، چون سه روز از تو دور بود و تو قرنطینه بود.

امّا شکر خدا دیشب همه چی تموم شد و دوباره سه تایی تو خونه ی خودمون، زیر سقف خودمون بودیم.

                بالاخره دندان ســــــــــومت هم در اومـــــــــــــد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مریم(مامان محمد معین)
27 دی 92 15:15
دخترک سه دندونی واسه سومین بار دندون دار شدنت مبارک عززززززیزم.مواظب دندون های قشنگت باشی هاااا. خدا حفظت کنه گلم
فاطیما(مامان ایلیا)
30 دی 92 23:29
آفرین خیلی کار خوبی کردی بچه ها مریض شن آدم دلش میخواد خودشو بکشه
فاطیما(مامان ایلیا)
30 دی 92 23:29
عزیزم دندوناتم مثه خودت متین و آروم و با شخصیتن دونه به دونه و با صبر و حوصله در میان مبارک باشه عزیییییییییییزم