غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

روز مــــــادر

1394/2/1 1:15
193 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر امسال روز مــــادر برام متفاوت بود چون حس مادریم دوچندان شده بود

وقتی بابایی اومد خونه، سرگرم تدارک ناهار بودم

بابایی صدات کرد ، رفتی جلوی در

بابایی یادت داده بود که شاخه گل رو بهم بدی و بگی مامانی روزت مبارک و تو بدو بدو اومدی جلوم، شاخه ی گل رو بلند کردی و داد زدی : « مامانی، مامانی، بیا ، بیا ... »

چقد صدات و رفتارت برام شیرین بود اون لحظه

وقتی تو  دستای کوچیکتو دور گردنم حلقه کردی

و به تقلید از از حرفای بابایی بهم گفتی: « مامانی دوزت مبالک » انگار دنیارو بهم داده بودند.

غزلم

تو باعث شدی تا من حسّ قشنگ و بزرگ مادری رو تجربه کنم.

فقط ازت میخوام سالم باشی

تندرست باشی

صالح باشی

عاشقانه و مادرانه دوستت دارم غزلم

این هم شاخه گلی که بهم گفتی : بیا ... بیا ...

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان حدیث
3 اردیبهشت 94 9:21
سلام روزتون مبارک البته ببخشید دیر شد راستی مبارکا باشه به خیری و خوشی
مامان لیلا
4 اردیبهشت 94 12:49
نمی دانم خوشبختی برای تو در چه معنا می شود فقط می دانم خوشبختی وسیعتر از آنست که در ذهنت بگنجد و زیباترین لحظه ایست که می توانی در زندگی درک کنی و من برای تو خوشبختی ات را آرزومندم . . . عسلم بهترینها رو برات آرزو میکنم
ایلیا
15 اردیبهشت 94 13:05
وووییی روزت مباااارک الهی فدای تو و حس دو برابره مادراااانه ات بشم خیلی خیلی برات خوشحالم عزیزم الهی که به سلامتی زوده زود بگذره واست این روزها و نی نی خوشملمون صحیح و سالم بیاد تو بغلت