غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

روزهای سخت

1392/4/2 1:42
341 بازدید
اشتراک گذاری

غزل عزیزم، امروز رفتیم درمانگاه اما واکسن شش ماهگیت رو نزدن، چون تب داشتی ، بخاط همین واکسنت رو چند روز دیگه می زنن

امروز برای تو و من و بابایی روز سختی بود، تو تب شدیدی داشتی و ما خیلی نگران بودیم

من از نگرانی تو، خیلی گریه کردم، عصری وقتی رفتیم پیش دکتر نوری پور گفت سرماخورگی ویروسیه

به لطف خدا، بعد از مصرف چندباره ی قطره ی استامینوفن، الان حالت کمی بهتره

بعد از تولدت چند روزی بیمارستان بستری بودی، وقتی اومدیم خونه ، تو این 6 ماه ، من خیلی مواظبت بودم تا مریض نشی، اما این دفعه کمی بی احتیاطی کردم

تو که مریضی خونه روح زندگی نداره، من و بابات از غصه تو شام نخوردیم

الان خیلی معصوم خوابیدی، آخه امروز از فرط تب اصلا خواب راحت نداشتی

غزل بیمار است

امیدوارم حالت همیشه خوب خوب باشه دختر نازم

ما خیلی دوستت داریم

الهی درد بلات بخوره به مامانت

فردا تولد امام زمان(عج) است، ساعت 10 شب ما تورو بردیم بیرون، تا از دیدن چراغونی شهر دلت باز شه و ذوق کنی، تو هم توی ماشین یه کمی خوابیدی و بعدش که بیدار شدی واقعا از دیدن چراغونی خوش حال شدی و ذوق کردی

دست « سید زهره جون» درد نکنه که برای قطع شدن تبت دعای نور را خوند.

 خدایا همه ی بیماران، مخصوصا بچه های مریض را شفا بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دخترعموسمیرا
3 تیر 92 13:56
غزل عزیزم امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی
زن عمو حميده
8 تیر 92 0:25
سلام غزل جونم امروز 7 تيره شما الان جند شبه بيمارستان بستري شدي من امروز امدم ملاقاتت انشاله هر جه زودتر خوب بشي من و عمو محمد كلي واست دعا كرديم كه هر جه زودتر خوب بشي و بياي خونه دوستت داريم عزيزم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
9 تیر 92 23:48
سلام غزلم الهی من فدات شم نبینم مریضی گلم امروز خدا رو شکر مرخص شدی من و ایلیا خیلی غصه خوردیم برات مامانت نذاشت بیایم دیدنت دلم برات تنگ شده غزل جون زود خوب شو و بیا خونمون
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
9 تیر 92 23:49
مامان غزل سلام خدا قوت میدونم حسابی خسته شدی این چند روز و غصه خوردی بخاطر مریضی غزل ایشاالله که دیگه پیش نیاد از این مشکلا و غزل گلم همیشه سالم باشه من بهت افتخار میکنم تو بهترین مامان دنیایی بهشت زیر پاهاته
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
9 تیر 92 23:50
مامان غزل یه جشنواره اس به اسم نی نی شکمو یکی از عکسای غزل جون رو در حال غذا خوردن بفرست و اونو شرکت بده تو مسابقه
♥متین من♥
10 تیر 92 18:08
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مامان سایدا
19 تیر 92 19:01
من بعد از چند روز غزلم را دیدم. الهی همیشه سالم و تندست باشی عسلم