غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

نیم سالگی مبارک

1392/4/1 2:28
299 بازدید
اشتراک گذاری

غزل عزیزم امروز اول تیر بود، شش ماهگیت تموم شد و تو وارد هفت ماهگیت شدی

غزل عزیزم نیم سالگیت مبارک

امروز به طور رسمی غذا دادن به تو را آغاز کردیم

هرچند تا یک هفته قبل، کم و بیش بهت فرنی می دادیم

امروز برات سوپ درست کردم و بعد سوپ رو میکس کردم تا راحت تر بتونی بخوریش عزیزم

ترکیبات: برنج، سیب زمینی، هویج، گوشت بره، پیاز، سبزی(جعفری، تره، شوید و ...)

غزل و سوپ

نوووووووووووش جاااااااااانت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دخترعمو سمیرا
3 تیر 92 13:55
سلام غزل عزیزم نیم سالگی مبارک گلم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
9 تیر 92 23:51
مباااااااااااااااااااارکه شروع غذای کمکی مامان غزل وقتی شش ماهش پر بشه نیم ساله میشه!!!! یعنی 1 مرداد جشن نیم سالگی غزل جوووووووون
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
9 تیر 92 23:53
راستی مامان جان واسه هفته ی اول که سوپ نمیدن!!!!!!!!! اونم سوپ به این پر محتوایی!!! بابا سبزی های سوپ رو یه نوع یه نوع شروع میکنن!!!! هرکدوم رو یه هفته میدن بعد یکی دیگه!! هویج هم تو ماه هشت اضافه میشه به سوپ! ای داد از دست تو
الی مامی آراد
11 تیر 92 18:23
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ آراد جونم بزنید و با دیدن عکس کد 290رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
محمود
15 تیر 92 21:38
البته فک کنم اون شیرای داغی که مامان و من ب زور به خورد غزل دادیمو حساب نکردی