غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

دخترک کتاب خوان من

1392/3/29 13:53
284 بازدید
اشتراک گذاری

غزل عزیزم، چند روزیه که خیلی علاقه به کتاب و مجله پیدا کردی

مخصوصا نشریه موسسه که ماهی یکبار بابایی میاره خونه

لااقل یه جایی این نشریه ها به درد خورد

وقتی علاقه تو به مجله رو دیدیم، هفته پیش اولین کتاب را برات خریدیم

کتاب خوانی

کتاب: من بلدم لالا کنم(1000 تومان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دخترعمو سمیرا
30 خرداد 92 10:21
ارلا
30 خرداد 92 14:58
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی قول بده میایی نه قول بده پس قول دادی پس من منتظرم
خاله مریم
31 خرداد 92 1:07
سلام غزل نانازی الهی قربونت برم تواین عکس چقدر نمک شدی.آآآآفرین به این همه کمالاتت که اهل کتاب و مطالعه ای. شرط میبندم مامانی پاشو بلند کرده تا تو پانو بزاری زمین. راستی یه راز رو بهت می گم که اگه مامانی بفهمه گوش خاله مریم رو می کنه که چرا زودتر بهش نگفتم. غزل نانازی بزودی یه همبازی کوچولوی ناز خوشمل خوشمزه جیگگگگگر طلایی پیدا میکنی. مامانی روز تولدم حدس زده بودااااا یادته؟؟؟ به مامانت نگی ها اگه بفهمه منو میکشه که چرا زودتر بهش نگفتم. هرچند حالا باید کلی فکر کنه تا یادش بیاد من کدوم خاله مریم هستم تا بعد به خدمتم برسه.
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
9 تیر 92 23:55
قربون دخترک باهوش و کتابخونمون آفرین خااااله من بهت افتخار میکنم