غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

تولّد خوبان

1393/3/27 0:15
285 بازدید
اشتراک گذاری

                           خاله جون منیــــــژه تولّدت مبارک

چقدر خوب و روشن است نمای چشم های تو

                                              نمیرسد ستاره ای به پای چشم های تو

به ماه خیره می شوم فقط و گریه می کنم

                                             دلم که تنگ میشود برای چشم های تو

و هی مرور میکنم نگاه اول تو را

                                         اگر نمی رسد به من صدای چشم های تو

تو تاکه پلک می زنی به سجده میرود دلم

                                               به پیشگاه اعظم خدای چشم های تو

شبی خراب می شود حصارهای فاصله

                                           و آب می شود دلم به پای چشم های تو

              خاله جون، این چشم ها واقعاً چشم های خودته

 

                **********************************************

 

                              عموجون علـــــی تولّدت مبارک

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان حدیث جون
27 خرداد 93 8:43
تولدشون مبارک 120ساله شن
مادر محیا
27 خرداد 93 20:25
دختر دایی عزیزم تولدت مبارک
مادر محیا
27 خرداد 93 20:26
چه تفاهمی من هم تولدم بود
فاطیما(مامان ایلیا)
31 خرداد 93 12:31
وااااااااااااااااااااای منیژه ی خوشکل ما چشمان آهوووووووووووو داره کمااااااااااااان ابرو داره چقد قشنگ چشم و ابروی خاله منیژه ** از حق نگذریم رنگ چشمای تو هم بی نظیره حکیمه جونم
فاطیما(مامان ایلیا)
31 خرداد 93 12:31
خخخخخخخخخخ یادم رفت تولدشون مبااااااااااااااارک
خاله مریم
31 خرداد 93 20:55
عمو تولدتون مبارک
خاله مریم
31 خرداد 93 20:57
خاله منیژه جون تولدت مبارک