غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

تولــــــد مامان غـــــــزل

1393/1/31 0:58
592 بازدید
اشتراک گذاری

 

هدیه ی غزل و باباش : جشن کوچیک و هدیه نقدی

و هدیه ی زن عمو سمیرا رو به دار آویختیم تا خشکش کنیم

 

خدایا بودنم را سپاس، آرامش زندگیم را سپاس، سلامتی خودم و خانواده ام را سپاس

بارالها نعمت های فراوانی که به من ارزانی کردی : نعمت بودن، سایه ی پدر و مادر خودم، سایه ی پدر و مادر همسرم، داشتن همسر مهربان و صبورم، داشتن غزل عزیزم، داشتن خانواده ی خوب خودم و همسرم، دوستان وفادارم، دانش اموزان قدرشناسم و .....

خدایا شکرت

هزار بار شکرت

پسندها (2)

نظرات (13)

مریم خانم گل گلاب
1 اردیبهشت 93 19:23
تولدت مبارک حکیمه جونم. ایشالا خیییییییلی ساله بشی عزیزم.
سمیرا
1 اردیبهشت 93 20:26
تولدت مبارک دخترعمو جان
مامان حدیث جون
1 اردیبهشت 93 23:15
تولدت مبارک مامان غزل
مامان حدیث
1 اردیبهشت 93 23:16
جاری به جاری چه تولدی در تولدید هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان حدیث جون
1 اردیبهشت 93 23:19
نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد همواره شمع وجود تو روشنایی بخش همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد تولدت مبارک
خاله فریده ی غزل جون
2 اردیبهشت 93 10:54
حکیمه جان: تو هرگز پژمرده نخواهی شد چون ریشه ات مهربانیست! چیزی که شایسته هر کس نیست! تولدت مبارگ گلم**********
الهام
2 اردیبهشت 93 22:17
تولدتون مبارک بهترینها را درکنار خانواده محترم براتون آرزو می کنم.
مامانی ساره
4 اردیبهشت 93 15:30
تولدت مبارک عزیزم انشاءالله که سال خوبی داشته باشی
فاطیما(مامان ایلیا)
10 اردیبهشت 93 14:09
سلام حکیمه ی نازنینم باز هم تولدت مبارک الهی صد سال های سال سایه ات بالای سر غزل عزیزم باشه (نگی با تاخیر بوداا روز تولدت اس دادم )
مامانش
11 اردیبهشت 93 12:22
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .
مامانش
11 اردیبهشت 93 12:22
معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت . خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود . دانای عشق روزت مبارک . . .
خاله ستاره
11 اردیبهشت 93 20:29
سلام غزلی تولد مامان جونت مبارک مامان جونش تولدت مبارک چقد شیطون شدی اصن بهت نمیادا از نزدیک خیلی مظلومی
مامانه آنیتا
25 اردیبهشت 93 0:56
تولدت مبارک باشه خانمی خوشحال میشم به ما هم سر بزنین