غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

دامن چین چین

1392/11/8 1:01
228 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شام خونه ی عمو محمّد دعوت بودیم.

به محض حرکت تو خوابیدی.

به همین خاطر نیم ساعتی دور زدیم تا تو یه کم بخوابی و بعد، دیرتر از بقیه رفتیم.

اوّلش فقط می اومدی بغل من و بابایی امّا بعد که کم کم یخت باز شد

شروع به خوردن سیب زمینی کردی و بعدشم با کمک عزیز و بابایی شامتو خوردی.

جالبه که عدس پلویی که من برات آورده بودم نخوردی، قیمه ی خوش مزه ای که زن عمو درست کرده بود با اشتها خوردی.

دارم کم کم نتیجه می گیرم تو هم مثل من و بابایی قیمه دوست داری.

بعد از شام سعی داشتی گـــزها رو با پوست تست کنی

از صدای شخ شخ گزها خوشت می اومد:

با کمک عموها رفتی بالای میز ناهارخوری. خودت هوای خودتو داشتی.

الان که رو میز ناهارخوری هستی، این دست های  زن عمو سمیراست که داره بهت خط میده که دست بزنی و این عکس ها رو هم زعمو حمیده میگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا ومسعود
10 بهمن 92 0:11
چه دامن قشنگی مبارکت باشه عزیزم
مامانی ساره
10 بهمن 92 10:39
الهی چقدر ناز و دوست داشتنیه خدا براتون حفظش کنه
مامان عاشق
20 بهمن 92 0:44
اي جونم چه دخمل خوردني دارين هزار ماشالاتقريبا با پسمل من همسنن پسر منم دست به هرچي ميزنم ميدوه مياد ازم ميگيره ماماني ما تولد يكسالگي پسرمونو جشن گرفتيم خوشحال ميشم نظرتونو به يادگار واسمون بنويسين ممنون
فاطیما(مامان ایلیا)
20 بهمن 92 14:33
گز نخور بچه! موش دنداناتو میخوره اگه گر بخوری بده به ایلیا بخوره!! بچه ام آفته شیرینیه!! چایی که میبینه مثه ترکا میگه: گند!؟ گند! گند! ؟؟