غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

هدیه ای با ارزش

1392/9/27 23:12
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بچّه های پیش دبستانی به همراه معلّمشون یه جشن باشکوه به مناسبت نزدیک شدن به شب یلدا گرفته بودند.

خانم معمار، لطف کردند و هدیه ای هم از سربندهای شب یلدا برای تو درست کرد و به تو هدیه داد.

خیلی خوشت اومده بود سعی میکردی اونو بخوری

نمی دونم چرا به همه چیز به چشم خوردن نگاه میکنی!!!!

حالا خوبه که دوتا دندون بیشتر نداری

اگه همه ی دندونات دربیاد خدا به دادم برسه شمکوی من! ! !

راستی این دوست کوچولوی خانوادگی ما هم تو پیش دبستانی درس میخونه و اسمش علیرضاست.

اونم از همین سربندها گذاشته بود، علیرضا پسر ناز و دوست داشتنیه

روز جشن یلدا تو مدرسه خیلی خوش حال بود و حسابی از خوراکی های یلدایی مدرسه خورد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمدمعین
28 آذر 92 12:30
دوست جون منم اگه جای تو بودم سر بندمو می خوردم خب آخه عسک هندونه روش داله. هندونه هم خومشزه ست دیگه!
فاطیما(مامان ایلیا)
3 دی 92 10:13
غزل جونم تو هم مثل پسر منی چیزایی که باید بخوری رو صد در صد نمیخوری سوپ و غذا که باید بخورید دهنتون رو قد نخودچی اونم با زور باز میکنید اما کاغذ و اسباب بازی که میبینید دهنتون رو اندازه ی کل صورتتون باز میکنید و میبریدش تو دهنتون نکنید اینکارارو اینقدر ماماناتون رو حرص ندید
ایلیا
3 دی 92 10:15
شلام غزل جونم مامانم الکی میگه هرکالیی دلت میخواد بتن و به حف مامانم دوش نتن ما بشه ها دوس دالیم تجلبه کسب کنیم خوردن شصت پا و سوسک ملده ی کنار اتاق هم جزء این تجربیات محسوب میشه و هیشتی حق نداله به ماچیزی بگه
مامان غزل و سحر جون
پاسخ
اَه اَه اَه اَه ، ایلیا جونی، دوشت خوبم، تو شوشک می خوری حالمو به هم زدی با این نوع تغذیه معلوم نیست چه جونوری بشی وقتی بژرگ بشی می ترشم باهات زیر یک سقف زندگی کنم
مامان سایدا
5 دی 92 0:56
بالاخره اونقدر مو دار شدی که مامان حکیمه را به آرزوش برسونی. مبارک باشه گلم
سایدا
5 دی 92 1:01
آخه دوشت جونم بشه باید این طول آروم بشینه تا یکی موهاشو کوتاه کنه!!!!! مامانم که موهامو تو خواب بلام کوتاه کلد اما اگه من به ژات بودم الان تموم اون روپوشو قیشی کرده بودم و اون شونه های خوش مژه را خوده بودم . تو هم اژین کالا بکن مژه میده ها 4 لوز دیگه که بژرگ شدیم دیگه نمیتونیم . از من گفتن بود