غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

روز دختر مبارکت باشه غزلم

1392/6/16 12:04
310 بازدید
اشتراک گذاری

تولّد حضرت معصومه(س) و روز دختر مبارک دخملم

همیشه از خدا یک دختر می خواستم، دوستام بهم میگفتن اینقدر نگو، اگه بچه ات پسر بشه اون وقت دپرس میشه و برای بچه هم خوب نیست، اما من از خدا دختر می خواستم تا امید زندگیم باشه، تا وقتی بزگ شد دوست خوبم باشه، تا وقتی بزگ شد سنگ صبورم باشه، تا وقتی بزرگ شد همبازیش باشم، تا وقتی بزرگ شد رازهامونو بهم بگیم تا . . .

امام صادق عليه‏السلام :

پسران نعمتند و دختران حسنه ، و خداوند از نعمت‏ها بازخواست مى‏كند و براى حسنات پاداش مى‏دهد .

روز دختر

امیدوارم مثل حنا با مسولیت

مثل کزت صبور

مثل ممول مهربون

مثل جودی شاد و سر زنده

و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه ی آتنا
16 شهریور 92 12:08
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان... غزل کوچولو روزت مبارک
دخترعمو سمیرا
16 شهریور 92 18:15
روز دختر مبارک باشه غزل جونم




پاسخ:
سلام به دخترعموی مهربونِ مامانم، روز دختر بر تو و ساراجون هم مبارک باشه. مامانم خیلی تورو دوست داره، میگه من فقط تو دنیا یه عموجون دارم که خیلی دوسش دارم و زن عمو و بچّه هاشم خیلی دوست دارم.







دخترعمو سمیرا
17 شهریور 92 8:50
مامانت لطف داره عزیزم،من هم تو و مامانت رو خیلی دوست دارم،همینطور عمو و زن عمو جان را


دختر عمو سارا
17 شهریور 92 11:24
اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی ... غزل عزیزم روزت مبارک
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 شهریور 92 8:31
سلام عزیز دلم سلام گل بانو سلام فرشته ی معصومیت روزت مبااارک نازنین دختر روزت مبارک پرنسس کوچولو
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
18 شهریور 92 8:35
مامانت خیلی آرزو داشت که تو یه ناز دختر باشی و خدا خواستش رو برآوورده کرد من به تو و به مامان جونت افتخار میکنم مامان جون رو تربیت تو خیلی حساس قدرش رو بدون
ایلیا
18 شهریور 92 8:36
سلام غزل خانوم دووووزت مبالک خوش بحالت که دوز داری بیچاله ما پسملا هیش دوزی ندالیم
داییت (حدس بزن کدومش؟؟؟؟؟؟؟؟/)
20 شهریور 92 18:25
روزت مبارک فسقلی دایی


پاسخ: معلومه دیگه !! این کارا و اینجور حرف زدنا فقط میتونه کار دایی عباس باشه
خاله منیژه
21 شهریور 92 11:36
الهی خاله واست بمیره چقدر ناز و خوشکل شدی عزیزم. قربون اون لبخند ملیحت برم من عزیزم. روز دختر به تو و مامانت مبارک باشه. راستی خاله جون امیدوارم در زمینه شیطنت به مامانت نری، چون اونوقت هر چی تابلو تو خونه هست رو میشکونی!!!!!!
الهه جون(دخترعمه ی مامان غزل)
23 شهریور 92 17:04
غزلم اولین روزدخترت مبارک


پاسخ: ممنونم خاله الهه جون، من و مامانم هم قبولیت رو تو رشته ی پرستاری دانشگاه سمنان تبریک میگیم، بهت میاد خانم پرستار بشی، چون مهربونی
خاله مریم
29 شهریور 92 11:57
سلااااااااااااااام غزل جونم.به به چه دخمل قشنگی.الهی الهی الهی همیشه شاد و سلامت زیر سایه مامانی و بابایی زندگی کنی. غزل جونم ببخش دیر بهت سر زدم. روز دخملای خوشگل ناز شیطون بلا هم با اینکه گذشته ولی بازم بهت مبارک باشه. دوسسسسسستت دارم غزل نانازم