غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

اوّلین عروسی که غزل رفت

1392/6/2 14:03
849 بازدید
اشتراک گذاری

عروسی آقا میلاد و محبوبه خانم

پسردایی بابای غزل

دخترم دیشب تو شاد و کمی هم مات و مبهوت بودی، چون اولین عروسی بود که رفته بودی، در طول کل مراسم حتی یک بار هم تقاضای شیر خوردن نکردی چون سرت حسابی گرم بود.

شکر خدا با زن عمو حمیده و سمیرا هم حسابی دوست شده بودی و کمتر به من نیگا می کردی

 

رفتم بالا، ساز بود                             صداي آواز بود

ديدم آقا قناري                            با شعرهاي بهاري

رفته به خواستگاري                         عروس كي بود؟ يه بلبل!

قشنگ تر از دسته گل                         اومدم پايين، شادي بود

به به ، چه دامادي بود!                         عروس دلش شاد شد

پر زد و آزاد شد

 

این هم غزل و آقاداماد

غزل و میلاد

غزل و خنچه

غزل و خنچه

غزل و شربت

غزل و شربت

 

ایشاالله جشن عروسی دایی مهدی برات لباس عروس می خرم، عروسکم

 

ایشاالله جشن عروسی و خوش بختی خودت( دوستان به نظرتان من تا اون موقع زنده ام؟؟!!)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دخترعمو سمیرا
2 شهریور 92 17:34
وای غزل جونم چقدر خواستنی شدی
خاله شیرین
2 شهریور 92 18:51
چه حوصله ای داری مامان غزل، وقتی توهم مث من دوتا بچه ای بشی دیگه وقت نداری جلو سیستم بشینی چه برسه به وب و خاطره و ....
خاله شیرین
2 شهریور 92 18:53
راستی عروسی هم مبارک ایشاالله که صدوبیست سال زنده ای و عروسی غزل و دختر بعدیت عسل و نوه ها و نتیجه ها رو همه رو عروس و داماد می کنی
دختر عمو سارا
3 شهریور 92 0:03
غزل جون خیلی ماه شدی ایشالله عروسی خودت مامان غزل انشالله سایتون همیشه بالا سر غزل جون باشه.
سایدا جون
7 شهریور 92 1:45
غزل خیلی خوشگل شدی هااا لباستم خیلی قشنگه ، به جای منم شربت بخور چون منم مثل خودت شکمو ام
دایی عباس
12 شهریور 92 11:45
چ خوشگل شد داییم.......توام نگران نباش زنده نباشی خودم غزلو عروس میکنم
ایلیا
14 شهریور 92 11:16
من عروسی دوس ندارم آخه اونجا نمیتونم هر وقت دلم میخواد بخوابم تازه اونجا همه آدمو بغل میکنن میچلونن و بوس میکنن من عروسی دوس ندارم آخه اونجا قیافه ی آدما عجیب غریب میشه من عروسی دوس ندارم چون غریبی میکنم پیش کسایی که تا حالا ندیدمشون
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 شهریور 92 11:19
فداااای تو!

چقدر نا امیدی دووووست جون

عزیزم بادمجوون بم آفت نداره

من مطمئنم تو عروسی نبیره هاتم میبینی

خووووووووب

ایشاالله کی واسه غزل جون آبجی یا داداش میاری؟!






هنوز معلوم نیست، هر وقت غزل آرومه و دختر خوبیه تصمیم میگیرم 4 تای دیگه با فاصله ی سنی یک سال بیارم. امّا وقتی رو لجه و فاز نیست تصمیم می گیرم دیگه اصلا بچّه نیارم

فعلا روزی یه تصمیم جدید می گیرم، هنوز مونده تا تصمیم کبری


میلاد (پسر دایی بابای غزال)
22 شهریور 92 2:33
سلام چه وبلاگ قشنگی آفرین به مامان و بابای غزل غزل خانم چه ناز شده بود امیدواریم بهترین شب زندگی ما یکی از قشنگترین خاطرات شما باشد. میلاد و محبوبه