غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

زیارت قم

1392/2/7 0:17
322 بازدید
اشتراک گذاری

غزل گلم،

ما سه تا به اتّفاق آقاجون و عزیز، عموها و زن عموها دیروز عصر(یعنی عصر پنج شنبه پنجم اردیبهشت) به سمت قم حرکت کردیم. شب رو استراحت کردیم و صبح تو رو برای زیارت حضرت معصومه(س) آماده کردیم. لباس تمیز و نو تنت کردیم تا به اولین زیارت حضرت معصومه(س) بری. وقتی رفتیم زیارت عمومحمد تورو به قسمت مردونه برد تا بخاطر خلوت بودنش راحت تر زیارت کنی. عمومحمد و بابایی تورو بردن جلوی ضریح و کمکت کردند تا دست های کوچیک و قشنگ تو به ضریح بخوره. بعدش همه باهم رفتیم مسجد جمکران، تو دختر خوبی بودی و با ما همکاری کردی تا ما هم بتونیم زیارت کنیم و نماز بخونیم.

 زیارتت قبول دختر عزیزم.

غزل در حرم حضرت معصومه(س)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عماد
7 اردیبهشت 92 18:17
سلام خانونم. من عمادم. آدرس وبلاگ دخترتون رو از خاله ساره خودم که تو مهدکودک گلهای بهشت بود گرفتم. دلم براتون خیلی تنگ شده. پس کی میایید مدرسه شما رو ببینیم؟ دخترتون شبیه شما شده. من براش یک نقاشی کشیدم تا وقتی دیدمتون بدم بهتون. خانم خیلیی دوستتون دارم
باز هم عماد
7 اردیبهشت 92 18:22
راستی خانوم بابام برام یه بازی جدید و خفن از مغازه آورده. اسمش هست کارتز، اگه شما و دخترتون دوست دارید براتون بیارم تا بازی کنین. خانوم این نظرها رو خودم تنهایی با کمک مامانم می نویسم. اجازه هست آدرس وبلاگ دخترتونو به امیرحسین بدم؟
خاله مریم
7 اردیبهشت 92 19:53
سلام غزل خوشملم.قربون چشای نازت بشه خاله. زیارتت قبول نانازی. ایشالاااااا همیشه شاد و سلامت باشی همین الان لینکت میکنم تا زود زود بیام و عکسای نازت رو ببینم. به مامانی بگو زود زود عکسای خوشملت رو توی وبت بزاره. باشه؟؟؟؟
ایلیا
7 اردیبهشت 92 23:27
سلام غزلم مبارک باشه خاله وبلاگت
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
7 اردیبهشت 92 23:28
زیارتت قبول عزیزم همیشه به سفر همیشه به زیارت
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
7 اردیبهشت 92 23:36
هوارتا حرف دارم برات خاله ایشاالله سر فرصت میام و مینویسم فعلا بای پریدخت
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
7 اردیبهشت 92 23:42
راستی مامانش منو تو نی نی گپ تایید کن تا بحرفیم
دخترعمو سمیرا
8 اردیبهشت 92 17:18
سلام غزل خانم زیارت تو و مامان جونت قبول باشه دلم برات تنگ شده مامان جونش تند تند از غزل عکس بزار
محمود
9 اردیبهشت 92 0:40
چرا گریه میکنی خوشگله..دایی بزرگت واست بمیره