غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

مهمونی کوچولوها

1392/4/19 0:08
277 بازدید
اشتراک گذاری

غزل جون، یکشنبه 16 تیر با خاله منیژه رفتیم خونه ی دوستای من مهمونی

همشونو میشناختی

دفعه قبل همه با هم رفته بودیم خونه ی سایدا کوچولو و ایندفعه همه با هم رفتیم خونه ایلیا کوچولو

بهت خیلی خوش گذشت

اسباب بازیهای پسرونه ی ایلیا رو دوست داشتی و برات تازگی داشت

اونجا بیشتر بغل خاله ستاره بودی

اینم تو و ایلیا و سایدا که به ترتیب سن نشستین11

به ترتیب از چپ به راست:

سایدا 11 ماهه - ایلیا 9 ماهه - غزل 7 ماهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سایدا
19 تیر 92 18:54
غزل زیبایم مثل فرشته ها هستی سایدا به داشتن دوستی مثل تو افتخار می کنه مثل خودم که به داشتن مامانت افتخار می کنم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
21 تیر 92 16:18
سلااااااااااااااام واااای غزل جووون من ماشاالله میگم اما هربار که میگم تو چقد آرومی مامانت میگه تو رو چشم زدم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
21 تیر 92 16:19
غزل جووونم ماشاالله خیلی آرومی خانوم سنگین متین باشخصیت مثه مامانت یه دونه ای
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
21 تیر 92 16:21
خاله منیژه خیلی با سلیقه اس لباسی که تو این عکس تنته خاله جون از مکه برات آوورده ایشاالله تا چند ماه دیگه مامان تو واسه نی نی خاله جون میخره
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
21 تیر 92 16:22
خااااله جووون بازم از اینکارای خوب خوب بکن و بیا خونمون خیلی خوش گذشت بهمون
ایلیا
21 تیر 92 16:23
سلام غزل جون من ایلیا هستم ملسی که اومدین خونمون و بلام کادو آولدین بازم بلاااام کادو بیال وگرنه دوباااله یقه ات و میگیلم
مامان حنانه زهرا
22 تیر 92 19:38