غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

دشت لاله ها

1393/3/7 11:51
373 بازدید
اشتراک گذاری

غزل عزیزم، آخر هفته به منطقه ی ییلاقی در نزدیکی فیروزکوه و شمال رفتیم

جایی که من تابستونهای کودکی ام را در آنجا سپری کردم

منطقه ای خوش آب و هوا و بسیار زیبا ، با طبیعتی دست نخورده

گل های لاله ی این منطقه تقریبا دو هفته ( 14-1 خرداد) باز میشن

چون درخت و سایه ای نداشتیم، مدّت کمی اینجا بودیم امّـــا

همین سه ساعتی که اینجا گذروندیم به تو خیلی خوش گذشت

اون روز تو توت فرنگی زیاد خوردی

خوردن توت فرنگی همانا و سه روز تب شدید هماناااااااا

شکر خدا حالا دیگه بهتری

 

پسندها (6)

نظرات (12)

مامانش
7 خرداد 93 12:54
سلام به سلامتی غزل خانم
مامانش
7 خرداد 93 20:51
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که بیرون می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست ... ممُل" را پیدا کنم ... از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم ... تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...
خاله مریم
9 خرداد 93 10:34
چه جای باصفاییه. خوش به حال غزل خانم که رفته اونجا گردش کرده
خاله مریم
9 خرداد 93 10:34
لباس زرد خیلی بهت میاد عروسک خانم.
مامان غزل و سحر جون
پاسخ
این سویشرت زرد قشنگو عموعلی برای تولدم خریده بود
خاله مریم
9 خرداد 93 10:35
چه گلای لاله قشنگی. راستی غزلم تو که شیمکو نبودی عزیزم .چرا زیاده روی کردی نانازم؟
دخترعمو سمیرا
9 خرداد 93 18:57
چه ناز شدی تو عکسا غزل جونم...بلا به دور خدا رو شکر گه بهتر شدی
مامان فاطیما
10 خرداد 93 0:16
واااااااای چه قشنگه آدرس بده ما هم بریم چه دشت قشنگی
مامان فاطیما
10 خرداد 93 0:17
من عااااشق رنگ زردم لباااست خیلی خوشچله حکیمه جون غزل که این لباس رو میپوشه خیلی میاد تو چشم حتما براش اسپند دود کن
مامان فاطیما
10 خرداد 93 0:17
تو که بلدی تخم مرغ بشکن
خاله فریده ی غزل جون
11 خرداد 93 17:32
حکیمه جان من هرچی فکر میکنم این دشت شقایق هاست نه لاله ها.حالا نمیدونم شاید فیروزکوه لاله هاش این شکلیه .
مامان غزل و سحر جون
پاسخ
حالا لاله یا شقایق جفتشون شبیه همند، شما به بزرگی خودت عفو کن خاله جون
مادر محیا
13 خرداد 93 22:51
ما شالله چه خانمی شده
خاله عاطی
20 خرداد 93 0:44
سلام کوچولو خوبی؟ چقد شما نازی ب منم سربزن