غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

اوّلین مروارید دهان غزل

1392/8/8 0:22
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام                   من اومدم با دندونام

میخوام نشونتـــــون بدم                    صاحب مروارید منم

یواش یواش و بیصدا                        شدم جزء کباب خورا

گل دخترم، یکشنبه شب هفتم مهر، تا صبح خوب نخوابیدی و بیقرار بودی، کمی هم بدنت داغ شده بود، دوشنبه عصر بردیمت مطب دکتر سیف هاشمی، معاینه کرد و ازمایش نوشت، جواب ازمایشت رو اورژانسی گرفتیم که شکر خدا بیقراریت به خاطر عفونت نبود.

سه شنبه متوجه وجود یک مروارید کوچولو تو دهنت شدیم، پس دلیل بیقراریت مشخص شد.

اولین دندونت مبارک باشه عزیزم، سه­شنبه نهم مهر وقتی برای شام رفته بودیم خونه­ی آقاجونشون، زن­عمو سمیرا بهت آب داد، وقتی داشتی آب می­خوردی یکی از بهترین صداهای دنیا رو شنیدم

تق تق تق

یک دندون کوچولو

مبارکت باشه نازنینم

هنوز موفق نشدم عکسی ازت بگیرم که دندونت دیده بشه، در اوّلین فرصتی که تونستم حتما عکستو برات ثبت می­کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دخترعمو سمیرا
18 مهر 92 20:07
مبارک باشه غزل جونم
دایی گلش
19 مهر 92 2:26
عوضش دست من خورد به نوک دندونش
زن عمو حميده
21 مهر 92 6:17
غزل جونم خيلي خيلي مباركه
خاله مریم
22 مهر 92 12:55
وااااای واااای غزل خانوم دندون دار شده! مبااااارکه مباااارکه. بالاخره غزل بی دندون دراومد از تو قندون. ولی اگه پسر منو گاز بگیری خام خام گاز گازت می کنم و می خورمت. راستی غزل جونی جات توی جشن سیسمونی محمد معین خیللللی خالی بود.
محیاکوچولو
26 مهر 92 16:41
شلام شلام مبالکه