غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

غزل در راه بازگشت از مدرسه

1392/7/6 21:37
209 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، هر روز ظهر بعد از تعطیل شدن مدرسه ، من هم مثل شاگردام،

با ذوق مدرسه رو به عشق دیدن تو ترک می کنم.

وقتی میام دنبالت و رو صندلی کودک محکم می بندمت اوّلش یه ذرّه بغض می کنی

امّا وقتی می بینی چاره ای نیست و باید تا رسیدن به خونه بشینی، آروم میشی

و از پنجره بیرونو تماشا می کنی

اینقدر نگران سکوتت می شم که گاهی یه گوشه ای می ایستم و نگات می کنم

آفرین به دخمل خوبم که کمربندشو می بنده!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی عباس نازت
10 مهر 92 16:11
امروز پس چرا مث دختر خوب نشستی همش سرصدا میکردی
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 مهر 92 20:25
آخههههههههههههههه گرونههههههههههههه صدو پونزده هزار تومن دلم نمیاد بدم!! وگرنه خیلی چیز مفیدیه من آرزو به دلم مونده تنها بدونه همسر پشت فرمون بشینم خووووووووش بحااالتون چه روزای مادر و دخترونه ی خوبی دارید