غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

گوشواره های سحر

1394/9/9 0:30
381 بازدید
اشتراک گذاری

سحر عزیزم

یک هفته بعد از سوراخ کردن گوشت

شدیدا درد داشتی + التهاب و عفونت

من شبها نمی خوابیدم و نگرانت بودم

بعد از ده روز بردمت دکتر، دکتر تشخیص داد که به گوشواره ی بدلی مخصوص سوراخ کردن گوشت حساسیت داری و گفت سریع طلا رو برات بزارم

خیلی با عجله برات یک جفا گوشواره خریدم

و البته با فروشنده صحبت کردم که در عرض چند روز عوضش کنم

گوشواره ای که حلقه ی درشتی داشته باشه و توی گوشت بچرخه تا التهاب و دردت رفع بشه

یعنی این گوشواره

...

بعد از دو روز که گوشت خوب شد، سر فرصت من و بابایی رفتیم و گوشواره کوچیک تری اندازه ات باشه برات خریدیم

یعنی این:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)