غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

اولین ماه رمضان غزل(خونه عزیز و باباجون)

1392/5/13 1:05
283 بازدید
اشتراک گذاری

غزلم

امسال اولین ماه رمضانی است که با حضور قشنگت تجربه می کنیم

به خاطر گرمای زیاد هوا بیشتر روزها رو من و تو رفتیم فیروزکوه تا من راحت تر بتونم روزه بگیرم

و تو شبها از خورن میوه های تابستونی حسابی لذّت می بری

غزل و هندوانهغزل و هلــــــــــــــــــــــــــــــــو

تو گرمای 42 درجه سمنان، تو به خاطر خنکی هوا در فیروزکوه، خواب های راحتی داری

خوابالوخوابالوها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سایدا
13 مرداد 92 14:25
الهی خاله قربونت بشه که اینقدر مثل مامانت شکمویی، البته سایدا هم همینطوره م میوه خیلی دوست داره.
سایدا
13 مرداد 92 14:27
خوش به حالت که میری یه جای خنک لالا میشی، من سمنان زیر کولر تا صبح چند دفعه از خواب بیدار میشم. جای منم خالی کن
دایی مهدی
13 مرداد 92 22:47
الهی دایی فدات بشه عزیزم چقدر ناز و شکمو شدی عزیزم ( به مامانت کشیدی عسل دایی، غزل دایی) من متعجبم عزیز چطور گذاشت هندونه رو بذاری رو پتو ))
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 مرداد 92 13:26
ماماااااااااااااانش زوده واسه میوه دادن به غزل!!! آخه من از دست تو چیکاااار کنم بچه ی 7 ماهه هندونه؟!!!!!!!!!!!! هلوووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! میوه رو باید از سیب ، موز، گلابی شروع کنی!! من هنوز به ایلیا غیر از این سه تا میوه ای ندادم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 مرداد 92 13:27
الان همزمان که دارم کامنت میزارم دارم زنگ میزنم خونتون کمتر بخوااااب
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 مرداد 92 13:29
سلاااااااااااام غزل جوووونم ای من به فداااات خوووووش بحاااالت ایلیا اصلا طاقت گرما رو نداره و خیلی اذیت شد امساااال حسااابی کیف کردی اونجاااا خونه ی عزیز جون با دختر خاله فاااطمه دلم برات تنگ شده نفسم دلم برا مامانتم تنگ شده
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 مرداد 92 13:30
حالا میری تو وبلاگ سایدا جون بدگوییِ کیک سنگی منو میکنی؟! پوست از سرت میکنم!
خاله ستاره
17 مرداد 92 1:19
قربونت برم من غزلی جونم وای اینجوری میخوابی من دلم ضعف میره