غـــــزلغـــــزل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
سحــــرسحــــر، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

بهونه های قشنگ ما برای زندگی

آرامش پس از طوفان

1392/4/23 14:58
354 بازدید
اشتراک گذاری

غزل عزیزم روزها بعد از کلّی شیطنت و بازی و گریه و ............. بالاخره می خوابی

وقتی تو خوابی خونه اینقـدر آروووووووووووووووومه که بیا و ببین

امّا خواب های روزانه ی تو خواب خرگوشیه

حداکثر نیم ساعته

من فــــــدای تو

به جای همه ی گل ها تو بخند

غزل خوابالو

غزل خوابالو1

 همه چی آرومه                   تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که                تو کنارم هستی

همه چی آرومه                   من چقد خوش حالم

پیشم هستی حالا               به خودم می بالم

خدایا به خاطر داشتن این همه نعمت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زن عمو سميرا
24 تیر 92 14:44
واي غزل گلم چقده بامزه مي خوابي -فقط مامان غزل كلي به دخملت بخاطر طرز خوابيدناش خنديدم شرمنده خيلي بامزه بودن
خاله ستاره
24 تیر 92 19:41
قربون اون مظلومیتت برم من عین فرشته ها میمونی نازنینم غزل شیرین زندگی
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
25 تیر 92 14:36
لالا لالااااااااا گل شالی همه چی خوبه و عالی پر از امید دل هامون نمیشه دستمون خااااالی لالا لالا گل مینا نمونی لحظه ای بی ما همیشه اینورت مامان همیشه اونورت بابا گل نازم بخواب آروم لالا لالا لالا لالا
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
25 تیر 92 14:39
دوست ندارم آرامشی رو که با نبودن صدای پاره ی وجودم برقرار میشه وقتی اون جیغ میکشه و بازی میکنه و میخنده خونه بیشتر از هر وقتی آرامش داره مامانش ما خیلی خوش بختیم که داریمشون
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
25 تیر 92 14:40
نمااااااااااااز و روووزت قبول مامانش خدا قوت چه میکنی با گرما؟!
مامان سایدا
27 تیر 92 0:21
نازنینم چه قدر آروم و ناز خوابیدی. سایدا هم مثل تو موقع خوابیدن اونقدر معصوم و ناز می خوابه که دلم براش پر می کشه. اون صورت ماهتو می بوسم غزل شعرهای زندگی
زن عمو حميده
2 مرداد 92 6:18
سلام زن عمو جونم قالب جديد وبلاگت خيلي قشنگه مباركه راستي ورود بابا مهدي رو به جمع نويسندگان وبلاگ تبريك مي گم